Jobba

Idag är det jobb som gäller igen, 15-20 i Bäckebol, hoppas att det finns en del att göra, i måndags var det rätt dött de sista timmarna.
Förresten så ringde den nya Kungälvs chefen mig igår, hon hade lite tider till mig vilket kändes skönt, alla pengar behövs. Den nya chefen som heter Sofia verkade väldigt trevligt över telefonen och jag hoppas att hon är det i verkligheten också. Ska träffa henne på fredag när jag jobbar i Kungälv.

Förresten så har det nu gått en vecka sedan jag började med Naturdiet måltiderna, sist jag vägde mig (läs: Måndags) så hade jag minskat med fyra kilo, jag har inte vägt mig sedan dess och vill heller inte göra det för ofta.
Men både jag och andra märker skillnad på mig. Jag märker det genom att mina underkläder som förut var för små och skavde hela tiden nu passar perfekt, och folket runt om kring mig har sagt att det syns sedan i lördags. Och det känns ju bra

Nej, måste göra mig klar inför jobbet, kanske mms bloggar senare.


Ska köpa servetter idag på jobbet med deenna text, detta är dock en tablett, hittade inte servetterna på hemsidan.

2011-01-26 @ 13:12:02 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0