Attans!

Jag beställde nya skor och en ny klänning i fredags till min födelsedag på lördag, idag fick jag ett sms om att jag kunde hämta paketet och jag tänkte inte vidare på saken då jag fick smset på jobbet. Men när jag kom hem tänkte jag att jag skulle ta vägen förbi coop för att hämta dem. Så kollar jag smset en gång till och ser att mina nya saker ligger i Märsta! Jag har alltså inte ändrat min adress! Så jag får snällt vänta tills fredag med att hämta ut dem. Som tur är så ligger dem kvar ett tag i alla fall. Men jag ville ju testa mina nya saker innan jag åkte hem. Aja...
2011-03-07 @ 17:53:34 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Smart! Låter som typiskt dig! ;) Vad är det för klänning och vad är det för skor!? :D

2011-03-07 @ 18:28:52
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0