Helgen som vart

Min biodate med Joel var jätte trevlig. Vi åt på O´learys och såg 10 minuter av ishockey matchen Sverige vann vilket gjorde att Joel var på bra humör. Det svåra med middagen var det att vi bestämde att ingen av oss fick ta det vi brukar beställa på O´learys, jag tar alltid alfredon och Joel tar tydligen alltid en blåmägelburgare, så istälet fick jag ta en grillad lax, underbart gott!
Sen gick vi runt och kollade i butiker och sen började bio strax innan nio. Filmen var väldigt bra och inte alls så läskig som jag har hört, så det var bra.

Gårdagen var sjukt mysig, hängde först med mormor till fyra på dagen, sen åkte jag, Sandra och Carro upp till Maxi och handlade mat till kvällen, grillad kyckling med potatisgratäng, sjukt gott var det, när vi väl fick maten klar, vi hade lite problem med grillen :P
Sen vid nio började ESC som vi att fastklistrade framför. Tråkigt att Sverige dock inte kom etta.
I början av programet så var vi inte så kräsna och sa att så länge bara Saade kom på rätt sida av taballen vore vi glada, sen när vi såg att det gick rätt bra för honom så vare bara han kom top tio, men efter halva röstningen blev det istället han ska komma etta! Så vi blev lite bittra sen när de andra landet vann, och att Italien dessutom på sista rösten petade ner Sverige till den tredje plats, Typiskt!
Det hade varit roligt att gå och se ESC i Sverige nästa år.

Nej nu ska jag väl jag gör mig klar, inte ligga i sängen, jag Sandra och Carro hade tänkt åka till brandstationen idag med min älskade lillskit, de har nämligen öppethus där.
2011-05-15 @ 11:26:32 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0