Ledig dag

Igår och idag har jag varit ledig. Skönt faktiskt då jag nästan jobbar nonstop sen jag kom hem från Stockholm förra måndagen.
Igår hade vi besök av Malin och Oliver, hade bakat chokladmördegskakor och det uppskattades, fanns bara en kvar när dem gick.
Hann även med att städa lite innan igår, såg lite fräshare ut i alla fall, och idag har jag fortsatt på samma spår, först hade jag lite tid för mig själv. Hårinpackning och ansiksmask, underbart! Sen tog jag tag i den där disken som Daniel aldrig blir klar med, så nu är den borta, sen fortsatte jag att städa inne på toan, såg verkligen förj*vligt ut. Och till sist tog jag och skurade hall/kök golvet. Det behövdes verkligen göras! Det var rent utsagt äckligt innan!

Men nu luktar det fräsht här hemma igen, vilket är skönt. Hoppas Daniel märker något när han kommer hem från jobbet, för det vet man aldrig.
2011-05-25 @ 15:05:31 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0