Uppe med tuppen

Idag är det dags för en öppning på jobbet. Inte allt för ofta det händer på vardagarna, helgerna desto oftare!
Men i idag så fick jag gå upp tidigt, vilket inte alls uppskattas, men nu är jag uppe och vaken igen, får väl se hur trött jag blir framåt dagen.

Igår åkte vi upp till Annika och Håkan då Håkan fyller år idag, men han skulle på hockey idag så det blev firande igår istället. Av mig och Daniel fick han en klippning! Han har sagt nu hur länge som helst att han ska klippa sig, så igår köpte vi ett presentkort och bokade tid samtidigt, så nu kan han inte smita! Tisdag klockan 17 åker håret av.

Nej jag ska kanske ta och göra mig lite vacker nu då, så jag inte skrämer iväg allt för många kunder.
2011-09-30 @ 07:48:38 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0