Lördag

Sjukt seg dag, har jobbat nästan hela veckan och längtat efter denna dag, men när den väl är här så blir jag uttråkad. Var så uttråkad att jag gjorde våfflor till frukost till mig och Daniel. Det är väldigt lång tid när vi bara har ett singel järn och de äts upp på noll tid. Legat i soffan och degat, diskade lite... Borde väl ta tag i dammsugningen också, men inte just nu. Lagar dagens middag. Blir Fisksoppa idag, aldrig gjort det själv men följde ett recept som stod på fiskens baksida. Luktar gott gör det i alla fall.. Hoppas Daniel gillar det ockå, han som är den kräsna av oss..
Kan lägga ut receot senare.
2012-03-03 @ 18:27:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0