Vigselring

Detta med att hitta den perfekta vigselringen är bannemig inte lätt. Framför allt inte nu när jag jobbar med det och ser ringarna nästan varje dag. Man skulle kanske tycka att det vore tvärt om, men icke, varje dag nästan står och jag provar de olika ringarna med min förlovningring men ingenting blir bra. Vill ha en rätt smal ring med stenar i, eftersom förlovningsringen är rätt tjock. Först ville jag ha denna, men sen nu när jag testat den några gånger har jag kommit fram till att den är för tjock.. Så hittade denna istället, men den är för hög, det blir liksom konstigt, plus att stenarna i mitten är bredare än själva skenan vilket gör att det blir ett fult mellanrum mellan vigselringen och förlovningsringen i så fall..
Nej nu lutar det era mot någon utav dessa två här nere. Nu är bara frågan, vilken karat på stenarna? Och ska det vara prinsesslipade eller briljantslipade?


Briljantslipade vs prinsesslipade.

2012-05-04 @ 23:00:15 Bröllop 30 Juni 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0