08ornas dag

Ingen av oss stockholmare har väl missat att det är våran dag idag, nämligen 080808. Jag är tyvärr inte hemma i 08a land som jag gärna velat vara idag, jag menar, hur skoj låter det inte med ett stort vattenkrig med flera tusen deltagare, eller vara delaktig när hela Stureplan stängs ner och blir en ända stor nattklubb med massa Dj´s och dyligt. Men men.. Istället ska jag "fira" dagen med Daniels familj med lite räkor och så =) Blir också mysigt.
2008-08-08 @ 16:50:00 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin H O

Man firar inte 08:or. :P OCH JAG VILL OCKSÅ HA RÄKOR!!! Dumma människor.

2008-08-08 @ 17:32:03
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0