2½ år dag

Om ca 50 minuter så har jag och Daniel två ½ års dag. Helt otroligt faktist.


Knåpade ihop denna bild i Photoshop nyss bara för att..
(angående texten där nere så vet jag att det är fel med oure, det ska stå youre, men Daniel var för seg att säga till så råkade stänga ner allt utan att ha sparat i PS fil.. Så nu får det helt enkelt vara så...)
Texten är någon internt och det är nog inte många som förstår vad den står för, kanske Daniels föräldrar och kanske hans syster, men ingen annan skulle jag faktist kunna tro...
2008-08-27 @ 23:12:49 Små försök till att bli en bra fotograf Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

"Om ca 50 minuter så har jag och Daniel två års dag. Helt otroligt faktist" Är det inte 2½ år? :P

2008-08-28 @ 08:38:23
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker faktikst att ni är himla söta ihop, men han är för sorgligt elak mot dig... =/

2008-08-28 @ 11:07:49
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: annika

Ja, tiden går undan. Det har varit en del som hänt, bröllopp, Malin alltså, kommande babbis, Malin där med, Daniels student..... glädje och sorg. Tur att du finns i Daniels liv, det är uppfriskande. Kramar

2008-08-28 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0