Framtidsplaner

Jag känner mig grymt trött just nu, vill bara sova, var ju trots allt uppe redan vid sju imorse. Daniel sitter och kollar lägenheter på blocket så han kan flytta hemifrån. Han får bo vart han vill i Göteborg bara det inte är angered (inge illa menat om någon råkar bo där som läser detta) skulle nämligen inte kunna känna mig så trygg där, det har hänt alldeles för mycket saker där. Han hittade en hel del fina lägeheter i Uddevalla som är hur fina som helst, men det är ju pengar och jobben som saknas... Så det suger. Men snart har jag gått klart skolan och kan flytta från mitt Stockholm och mina älskade vänner och så skaffar jag och Daniel oss en fin tvåa till att börja med och så. Kommer bli riktigt mysigt, och då får mina vänner komma och hälsa på mig här i Göteborg på helger och så vidare. Kommer nog bli riktigt nice, längtar redan.

Kan inte detta året gå fort? och så tycker jag att min älskade vän Kajsa kan kärra ner sig i en göteborgare också (typ sten haha) så hon också flyttar ner, för henne kommer jag sakna mest utav alla....
2008-08-05 @ 22:30:15 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Megalol du ;D

2008-08-07 @ 10:55:27
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0