I ♥ Böcker

Idag har det inte alls blivit mycket med bloggandet, det beror nämligen på att jag legat och läst hela dagen, men nyss tog boken slut så nu ska jag börja på nästa =D Som ni kanske förstår så älskar jag att läsa, men har inte lika lätt att slappna av hemma i Stockholm som jag har här "hemma" i Göteborg. Därför läser jag riktigt mycket här och någon gång ibland..

Böcker jag läst senaste 12 månaderna
Bakom stänga dörrar - Kristna Hansen
En shopaholics bekännelser - Sophie Kinsella
En Shopaholic flyttar till NY - Sophie Kinsella
En shopaholic säger ja - Sophie Kinsella
Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak - Pigge Weklin
Smuts - Katarina Wennstam
Skumtimman - John Theorin
Ut ur mörkret - Linda Caine & Robin Rayston
Gör vad ni vill men döda henne inte - Bob Snoijink & Yolanda


Lite boktips för er som gillar att läsa helt enekt =) och alla är helt klart värda att läsa.
Tyvärr är dock den sista boken väldigt gammal och går inte i dagens läge att köpas.
2008-08-11 @ 22:38:51 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0