Ice Age 3!!

Min vän Selim berättade nyss den glada nyheten för mig att Ice Age 3 är på gång. Jag klickade genast in mig på IMDB för att kolla om detta stämde och givetvis gjorde de det ?=D Det preliminära datumet för bio premiären är i Juli 09 i USA enligt IMDB iaf. så i Agusti kanske den kommer till oss här i Sverige.

Så vad säger du Kajsa? Ska vi gå denna gång också? Dock får nu nog ta och palla dig till Göteborg då eftersom jag förhoppningsvis bor här då =D

Nej, detta ska firas med pop corn och Ice Age maraton  =D
2008-08-09 @ 21:39:51 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Katti

Åh älskar ice age, de är så roliga :) speciellt den som vill ha nöten

2008-08-09 @ 21:49:19
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag är lätt på, även fast det kanske inte blir lika spontant som det skulle bli om jag skulle vara tvungen att åka till Göteborg först ;)

2008-08-12 @ 22:06:17
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0