Packat och klart

Sådär, nu är de mesta nedpackat och jag är klar för att åka hem. Känns fortfarande tråkigt men ändå skönt. Skönt också att pappa kommer och hämtar mig på Arlanda så slipper jag ta bussen med all packning, har ju trots allt 3 mellan stora väskor.

Angående förra inlägget så ville kajsa gärna äta kräftor med mig och dricka lite vin. Nu håller jag på och frågar flera om de vill vara med, men har ju ingen aning om vilka som äter kräftor och inte. Har precis smsat Madde och frågat henne, för jag vet att hon äter det i alla fall, Kajsa föreslog även Sara och Sandra, så ska höra med dem också, dock har jag ingen aning om de äter kräftor eller inte, men de märker vi i alla fall =)

Nej, nu måste jag kolla hur bussarna går så jag kommer till Landvetter i tid.
Hörs när jag är hemma igen, och sitter på min dator, har fortfarande massa bilder kvar där som inte kommit upp i bloggen än =)
2008-08-17 @ 14:24:56 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0