Skolan börjar idag.

Jag är redan vaken, börjar inte förens vid ett idag, men jag är en sådan snäll kompis att jag ska följa med Madde till vetrinären för att se hon kan få köpa lite medicin till sina råttor som börjar bli sjuka, ena hennes var de tvugna att avliva i helgen just för att den blev sjuk, så hon vill gärna behålla de två sista.  Så om ca 40 minuter ska jag gå till smådjurskliniken.

Efter skolan som antagligen bara kommer hålla på i en timma eller liknande ska jag, Kajsa och Madde in till stokholm staden. Har inte varit där på hela sommaren så det ska bli ett kärt återseende. Kajsa ska i alla fall handla lite kläder och liknande, jag och madde, ja vi ska bara följa med och vara smakråd....

Som ni försår kommer det inte bli några blogginlägg förens senare ikväll efter Stockholm. =) Men bloggar så fort jag kommer hem
2008-08-19 @ 10:20:08 Student 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0