Små försök till att bli en bra fotograf: Rosa blomma


Fotograf: jag

Åh! jag är ju så smart, skulle skicka iväg en beställning på crimson.se för en förstoring så skulle jag bara kolla hur mycket det kostade om jag skulle hämta ut bilden på själva stället, så valde jag bara någon random bild för att kolla, men tror ni jag tänker på det sen när jag trycker på beställ!? Nej inte direkt, så jag mejlade snabbt till dem och frågade om man kunde avbeställa den på något sätt, vill liksom inte betala 90 kr för en stor bild på 50 x 70 på min råtta =P

Hoppas det löser sig....
2008-08-17 @ 23:02:13 Små försök till att bli en bra fotograf Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha veckans klantarsel :p

2008-08-17 @ 23:56:01
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Misslyckat! ;)

2008-08-18 @ 09:48:38
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com
Postat av: annika

jahaja, låter som Daniel när han beställde din flygbiljett......

2008-08-18 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0