Städat =)

Det har inte blivit någon bloggning än idag för att min pojkvän fick ryck och ville städa rummet och sätta upp sina paneler. Så nu är det jätte fint, dock är det inte klart så han klagar och skriker på mig just nu att jag inte hälper till. Så kastar han saker på mig lite  då och då. Men jag blev riktigt chockad dock när han kastade sin kex choklad på mig och sa att jag fick den... Var tvungen att fråga om han var sjuk eller nått...

Men ska väl fortsätta hjälpa honom nu =P
2008-08-10 @ 15:58:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin H O

Intressant, skulle han städa för att jag inte skulle slå eller gnälla på honom??? Och varför i hela världen är det aldrig någon som kastar kexchoklad på mig för!? Skåningarna måste vara snåla jävlar ;)

2008-08-10 @ 21:34:35
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0