2008

De flesta  bloggarna gör nu en årsresumé på året 2008, jag tänkte göra något liknande, får se vad jag kommer ihåg bara från året....

- Jag var med på Malin och Steans bröllop den 5 januari
- Firade två års dag med Daniel. 28 februari.
- Jag köpte min Canon 350D ♥
- Jag praktiserade tre veckor på Bokia i Kungälv
- Jag firade min 18 års dag i Kungälv med Daniel och hans Familj
- Min första utgång blev i Kungälv
- Jag var på kryssning med Kajsa i November och träffade självaste Blondinbella.
- Jag började min praktik för trean på Bokia i Kista som jag är på varje torsdag och fredag.
- Började racer läsa böcker, hur många det blev har jag ingen aning om.
- Fick hoppa in som extra jobbare två dagar i sommras och sex dagar nu runt jul på bokia i Kista.
- Jag blev VD för ett företag som vi startade i skolan som ingår i kursen Ung företagsamhet. Företaget heter Happy-feet UF och vi säljer doftsulor
- Jag började träna på SATS med Madeleine
- Jag flyttade äntligen ifrån Norrbacka med pappa, alltså från den lägenheten jag alltid bott i till en ny lägenhet mera i centrala Märsta, det var skönt
- Jag fick kontakt lite smått i slutet med två av mina kusiner, vilket alltid är roligt.


Kommer nog inte på något annat lite större som har hänt nu under 2008, men om jag kommer på något mera så fyller jag på listan =)
2008-12-31 @ 14:53:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken fin bild du har i din header!

Grymt fin!:)

2009-01-02 @ 03:56:13
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0