bokia bokia bokia....

Står på jobbet idag igen, sista dagen innan långledighet i två veckor, sedan börjar skolan och praktiken ännu en gång. Skönt att det är mindre än ett halv år kvar nu tills studenten.

Idag är det riktigt lugnt i butiken, vilket både är skönt och otroligt tråkigt. Det finns inte heller något annat att göra så man sitter mest oh snackar skit med de andra extra arbetarna, eftersom ingen av de heltids anställda är här idag.

Imorgon åker jag äntligen, 12.10 går tåget från stockholm cental och kvart över tre är jag framme i Göteborg. Enligt Daniel har hans säng blivit mycket skönare och mjukare efter ett han fick en bäddmadrass i julklapp, så det får vi hoppas, då hans säng innan var hård och jag fick alltid ont i ryggen, men nu är det förhoppningsivs över. Sen har han fått ett dubbelsängs täcke, så jag kommer ligga och svettas som en kossa om nätterna.
2008-12-27 @ 15:39:29 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

du får sluta skriva att du sett "lim", menar du kim eller liv? :p

2008-12-27 @ 15:47:48
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag lovar att vårterminen går för jävla snabbt, man har så många lov och studiedagar att man helt plötsligt tar studenten utan att man hunnit tänka efter! och... börja leta efter klänning i tid (eller vad du nu ska ha på dig...) För helt plötsligt står man där och har typ värsta paniken... och balklänningen måste du beställa snart om du inte har gjort det redan! för det tar massa lång tid innan man får den.. =)

2008-12-27 @ 22:48:03
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0