Inte alltid roligt med inställda lektioner

Min svenska lärare ringde nyss (ja vi har gett ut våra nummer till henne då hon ofta är borta från våra lektioner och på så sätt kan vi bli varnade innan lektionen är.) Hon ringde i alla fall för att tala om att svenska lektionen nu på morgonen är inställd då hon mådde lite dåligt och skulle till doktorn, kul tänker jag då som har gått upp halv sju på morgonen, eller rättare sagt dragit upp mig själv halv sju på morgonen för att komma iväg till skolan och så ringer hon, och helt plötsligt har jag två hålltimmar framför mig till halv två i eftermiddag, för er som inte minns så har jag bara fotografisk bild A varannan måndag och idag är det en sådan måndag då jag inte har någon foto lektion. Så roligt för mig då att sitta här nu pigg som en lärka och inte behöver gå iväg till skolan förrens om flera timmar.....
2008-12-08 @ 07:50:39 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

lyx ju, vissa måste ju gå på historia äckel lektion..

2008-12-08 @ 08:59:41
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: slim

eran svenska lärare är ju helt borta i huvudet, hon har en skruv lös, helt koookooo, ute och cyklar, störd, och en feminist, hon hatar killar och skyller alltid på killar medans hon behandlar tjejer som gudar... jag vet, jag har själv bevittnat det!

2008-12-09 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0