Måndag

Nu var det sista lediga dagen igen innan det är dags för jobb imorgon mellan 10-18. 
Jag vilade ut riktigt ordentligt imorse, gick inte upp förens klockan var halv ett, sen så pratade jag lite med Sandra på msn och vi bestämde oss för att dra upp till Eurostop för att byta lite underkläder och Sandra skulle handla mossa till sin kära mor.  Sara hängde också på då hon skulle handla hem lite annat hon också. Jag försökte också hitta någon julklappt till Kajsa, vilket inte var det lättaste, men jag hittade en liten liten grej, får nog ta och kolla vidare på lunchen imorgon i kista galleria.

Snart ska jag äta fiskgratäng och sen vet jag faktist inte vad jag ska göra, kanske sitta och hoppas på att det snart är söndag? Så jag kan få åka till Daniel?


Lite kloka ord här på slutet också...
2008-12-22 @ 18:10:46 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0