Mina små försök till att bli en bra fotograf: Stockholm


foto: Jag

Jag vet att jag sa att jag skulle publisera bilden efter jag varit och handlat, men när jag kom hem så somnade jag i sängen i två timmar, sen krånglade mitt internet, men nu kommer bilden upp i alla fall. Jag tycker väldigt mycket om dessa bilder som jag tog under denna kväll, många blev lika dana men denna är min favorit. Det som ser så utsträckt ut är alltså tunnelbana tåget som åker mellan gamla stan och slussen.
Stockholm är allt bra vackert ibland.
2008-12-21 @ 21:49:56 Små försök till att bli en bra fotograf Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Såjäkla nivce bilder! :D

2008-12-24 @ 13:07:19
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0