Nyår

Ja, nu är planerna för nyår klara, för en gång skull så har min pojkvän planerat något i tid och inte en timma innan 12 slaget. Nej men skämt och sido, han brukar inte vara den personen som planerar något i tid, vilket jag är, så jag brukar hjälpa till och planera sakerna. Han kanske har lärt sig av mig nu efter tre år...  Haha

Planerna för nyår är i alla fall att ännu ett år vara hos Madde och Bastis borta i Torslanda (Göteborg). Vi var där förra året och det var lika trevligt som vanligt, så vi hoppas på ännu ett trevligt nyår hos dem. Skoj också att få träffa alla igen då jag sist såg dem på Daniels och Bastis student i juni, så det ska bli skoj. Och ännu roligare att få träffa Tabbie igen som har flyttat till grannlandet Norge och börjat jobba där.

Nu är det bara att leta fram party blåsan och gott vin sen så är hela nyåret planerat. Det kännes mycket bra =)

En liten bild på en del av pojkarna från förra året, och ja, Sten har rosa hår, och ja igen när han var hemma hos mig mormor såg han ut så. Och hon pratar fortfarande om det... Haha
2008-12-16 @ 22:50:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

ska nog med flytta till götet, allt verkar så kul där :p

2008-12-17 @ 18:36:41
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Till Desse: Vad är en party blåsa? :P



Till Sandra: Om du känner folk ja ;)

2008-12-21 @ 21:04:53
URL: http://madeleinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0