Onsdag 10 December

Imorgon är det onsdag igen och det känns som om det nyss var fredag, men snart är vi där igen, veckorna verkligen flyger i väg. Vilket känns riktigt skönt eftersom jag gärna vill ha den 28 december här snart så jag kan få åka ner till Daniel.

Men i alla fall, till huvudsaken med detta inlägg. Imorgon ska alla hp 3or till handels anställda förbudet, då vi ska lära oss om våra rättigheter ute i arbetslivet, så vi kan förhandla om löner och liknande. Kommer nog bli intressant, och dessutom trevligt när vi ska få åka på resturang med klassen, hoppas bara att det var god mat, men min lärare sa att det brukade vara det, så vi litar på henne...

Provet idag gick bra förresten, vi skulle fixa till åtta bilder som läraren hade valt ut, hade problem med en och för att få ett MVG var man tvungen att ha alla rätt, så tror det blir ett VG i alla fall =)

Nej men nu vill Selim att jag ska kolla kommentarerna igen för han har skrivit något nytt, han tycker nämligen att det är jätte spännande att jag bloggar och han tycker nog det är hur roligt som helst att lämna roliga kommentarer till mig. Haha
2008-12-09 @ 21:42:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: slim

Kul som satan!

2008-12-09 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0