Packning

Har just packat klart allt nu inför imorgon, det som saknar är väl tandborste och lite sådant som behövs imorgon på morgonen innan jag åker iväg.
Daniel gillar dock inte min packning, han sa åt mig att jag får högst ha med mig en väska, då skrattade jag åt honom, jag är uppe i fem väskor nu, men då är dator och kamera väskan inräknad där också, och jag kommer lägga kamera väskan i datorn väskan, så det blir ju faktist bara fyra väskor att bära på. Men Daniel hotar i alla fall med att han inte ska hjälpa till och bära imorgon när jag ska gå av tåget i Götenborg, jag hoppas verkligen att han hjälper till, för att förutom dessa fyra väskor har jag en stor IKEA påse också med julklappar... suck hoppas jag kommer på tåget !
2008-12-27 @ 22:22:54 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

du behöver ju inte packa för 2 år bara för att vi hjälper till :p

2008-12-27 @ 23:48:18
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Mr. Daniel O.o

Lär dig packa smart då och inte ta med dig miljard kläder du ändå inte tar på dig :P haha. nästa gång jag kommer ska min packning få plats i min jacka!! =)

2008-12-28 @ 03:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0