Första dagen på jobbet

Det är inte varje dag jag är uppe vid 8 på ett sommarlov ska jag säga er, men idag ska jag iväg och jobba på bokia i Kista för första gången, ska se om jag kommer ihåg kassan dock efter min praktik på bokia i Kungälv, men det ska nog gå bra, en liten snabb genomgång sen kan jag nog allt igen, Jag ska gå om 20 mnuter ungefär, jag är lite nervös eftersom min chef inte ens är där utan på semester, så har inte träffat någon av de andra med arbetarna. Men det går nog bra=)

Men nu hinner jag inte skriva mera, måste fixa det sista, hörs ikväll så får ni veta hur det gick.

2008-07-17 @ 08:42:39 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: annika

Vad underbart att som har ringt efter dig. Det går säkert bra, du är ju så social så om dom inte tycker om dig så sätter jag mig på dom.

Kram

2008-07-17 @ 10:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0