I Göteborg

Igår skulle jag ju grilla och bada, visst badade jag, sen stack jag till mormor en stund för att få kött att grilla plus att lillebror var där med mamma och Jocke, så när vi skulle åka hem runt sex på kvällen så fick jag ett sms av Gabriella som jag skulle grilla hos att det blivit inställt eftersom det bara var jag och Sofia som kunde komma. Så jag stack hem istället.

På vägen hem så kom jag att tänka på att mitt underhållstöd kommer ju in imorgon (alltså idag). Alltså kunde jag ju då åka med till Skara i alla fall med Daniel och hans kompisar, så jag berättade det för Daniel och han blev glad och sa att jag skulle följa med, kollar lite snabbt på sas och såg att det fanns ett plan som gick redan 21,15 (klockan var nu ca18.30) så skojade och sa att jag kunde komma redan samma kväll, så jag började packa lite lätt och helt plötsligt med allt seriöst. Men när Daniel sen skulle bokia min biljett så råkade han ta fel flyg, så han bokade flyget som gick 20.05 och klockan var ca 19.00 vid denna tid, som tur var så va de mesta ner packat redan och pappa fick köra snabbt upp till Arlanda. Som tur var hann jag och nu sitter jag här i Kungälv. Dock så tog jag inte med mig min dator vilket betyder att jag inte alls vet hur mycket bloggen kommer hålls igång under dessa 2-3 veckor jag kommer vara kvar här. Självklart är kameran med, men vet inte hur mycket fotorundor det blir. Ska försöka i alla fall.

Kan i alla fall säga så mycket som att bloggen kommer ligga nere nu i helgen eftersom vi drar till Skara om ett par timmar och ska vara där över helgen, kameran antagligen inte tas med dit eftersom vi ska campa och jag vill helst inte lämna kameran i tältet när vi är iväg....

Kanske bloggar något innan vi drar iväg, annars så hörs vi på söndag eller måndag =)
2008-07-25 @ 09:05:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin H O

fan, jag vill också åka tillmamma och pappa:(

Men ska duvara där när jag är där upp med? för jag kommer den 11 aug. om typ två veckor.

2008-07-25 @ 10:14:52
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0