Jobba imorgon

Imorse när jag vaknade hade jag ett missat samtal och personen som hade ringt hade lämnat mig ett meddelande på telefon svararen. Jag hade inga pengar på mobilen och blev väldigt irreterad över detta, jag kände inte igen nummret och det är inte ofta någon lämnar ett meddelande på telefon svararen så jag antog att det var viktigt, som tur var lurade jag ner Daniel till slut till Centrum för att köpa kontantkort till mobilen och lyssnade sedan av meddelandet och se vem det var och vad personen ville. Det visade sig att det var Caroline, butiks chefen för Bokia i Kista, det är nämligen så att jag ska praktisera där torsdag - fredag varje vecka nu i trean och när jag var där på intervju om praktiken så sa hon också att hon kanske skulle ringa mig någon gång under sommarn om det behövdes hjälp.

Nu var det så att de behövde hjälp men inte för en positiv sak, många av er har säkert hört talas om olyckan i Kista, där en bro rasade och folk dog? I alla fall så blev några av dem som jobbar på bokia i kista ögonvittnen till detta och mår nu dåligt och är inne i någon slags chock och är inte riktigt sig själva. Därför ville Caroline dra in massa extra personal och därför hade hon ringt. Jag blev genast glad och vi bestämmde att imorgon klockan 10 ska jag befinna mig i Kista galleria för att jobba, hur länge och hur många dagar har jag ingen aning om. Men pengar får jag i alla fall för det.
Betyder det att jag snart kan köpa min kamera väska och mitt objektiv jag suktat efter ett bra tag?

Ikväll blir det alltså tidig säng gång då jag behöver gå upp vid 8 imorgon bitti, jag som ville sitta uppe hela natten och sova riktigt länge imorgon... Men pengar är alltid bra och ha också =D

2008-07-16 @ 21:35:17 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0