Resultatet


Resultatet ser lite orange aktigt ut på bilden, men inte alls så i verkligheten, det är mera åt de blonda hållet, hade dåligt ljus. Men skillnad blev det i alla fall, och no surprise men min pojkvän Daniel hatar det. Haha

Juste! Tack Malin för tipset om extrafilm.se dock hade dem inte den storleken jag ville ha och storleken mindre eller större gick på över 200 kr.. Men tack ändå =) ( Anledningen till att jag svarar på hennes kommentar här är för att hon inte har någon blogg jag kan svara på)
2008-07-21 @ 23:50:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin H O

fan vad dåligt av dom =) jag har hört massa bra om dom annars!

2008-07-22 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0