Hemma

Nu är både jag och Kajsa hemma, visseligen kom vi hem igår kväll men var sjukt trött och somnade rätt fort, även om jag kanske satt uppe ett tag och pratade med Daniel och berättade om hela kryssningen. Dock kommer jag nog inte skriva ner allt som hände på kryssningen här, det tog mig 30 minuter att berätta för Daniel i telefonen och då glömde jag säkert hälften, så det är inte värt det.

Men kan säga att det var en sjukt rolig kryssning med dansande jätte bebisar, de nya rockbandet itchy daze som vi bli väldigt bra kompisar med, fick deras bandtröjor gratis, nya kompisar som bor neråt i landet, massa gratis champange och ja gud vet vad. Många drinkar blev det också och lite hem handlat godis, dock blev det inte så mycket godis och framför allt inte så mycket alkohol som kom med hem.

Nej nu ska jag göra mig i ordning, ska nämligen på fotomässan idag med Kajsa. Ska bli underbart.
Självklart ska jag ha Itchy Daze tröjan på mig. =) haha
2008-11-15 @ 10:43:03 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0