Julaftons planering

Jag har absolut inget att göra på julafton. Eftersom jag jobbar den 23 och sen bara är ledig två dagar efter det (jobbar alltså igen den 26 december) så kan jag inte åka ner till Göteborg under jul. Eller jo visst kan jag det men det känns lite onödigt att bara vara nere i två dagar och sedan åka hem.. Mamma kommer vara hos mormor så dit kan jag inte heller åka. Så kommer väl sitta hemma framför datorn och äta pizza eller något, kanske ska ta och joina Selim, han firar ju i alla fall inte jul haha.

Någon annan som kommer vara själva under jul som vill ha lite sällskap ?... haha


Bild från förra julen hemma hos Daniels faster. Håkan som jultomte =)
2008-11-16 @ 18:49:28 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0