Min skyddsängel

Jag började nyss fixa och trixa med mitt skrivbord och städade i ordning det lite. Helt plötsligt kom jag på en idé att ställa min skyddsängel som jag fick utav Annika i 18 års present med korten jag har på mig och Daniel. Sagt som gjort, nu står de där. Men jag var även tvungen att byta bilderna i ramarna då den ena var vertikal och den andra horizonetell, så nu har jag två vertikala. Blir jätte snyggt. Självklart fick jag massa andra idéer som jag nu vill utföra, men då behöver jag flera ramar, penslar och färg. Men kanske kan bli något av det senare...


Mina två skyddsänglar på samma ställe =)
2008-11-18 @ 21:24:34 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad glad jag blev när du har satt upp den. Det blev jättefint, ett annat tips häng den i fönstret. kram / Annika

2008-11-19 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0