Mina små försök till att bli en bra fotograf: kvällsbild igen


Fotograf: Jag

Juste! På söndag ska jag, Sandra, Sara och kanske Kajsa till Gröna Lund då de har julmarknad och så. Jag vill dock hellre gå på lisebergs julmarknad, men eftersom jag inte ska till Göteborg förrens den 28 december då de har stängt så blir det inget liseberg denna vinter heller, vi har liksom aldrig kommit iväg de andra åren, även fast vi länge pratat om det. Så därför blir det nu istället jul på Gröna Lund med vänner på första advent =)
2008-11-25 @ 20:40:22 Små försök till att bli en bra fotograf Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

myspys :)

2008-11-25 @ 21:08:40
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Ellen

jätte fin bild :) Försök att dra upp kurvorna lite mer för att maxa bilden

2008-11-26 @ 10:19:29
Postat av: Madde

Jag då? :(

2008-11-26 @ 19:50:27
URL: http://madeleinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0