Salami

Min klass ska börja sälja salami som man brukar göra när man ska samla ihop pengar till klassresa eller liknande. Min klass ska nog försöka samla ihop till både klassresa och en del av pengarna som ska gå till flaket. Tänkte testa att lägga ut en liten annons här på bloggen om någon annan som jag inte hinner prata med vill köpa...
Salamisarna finns i tre olika smaker, vitlök, peppar och kryddmix, de är 44 cm långa och kostar 165 kr

Lite bra att veta om dessa salamis
2008-11-11 @ 16:29:59 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade satsat på ett fett flak med DJ bara! Det hade varit grymt! :P

2008-11-12 @ 11:01:38
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: annika

Hörrudu, "exklusiva priser"????? Jag fick nyss reda på att jag vunnit en tävling på Harrods i London. En statistroll i en Westend Musical, det kallar jag vinst. / Kramar från en glad annika :D

2008-11-12 @ 17:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0