Skor och träning

Idag känner jag mig glad. Dels så har jag köpt världens snyggaste skor idag på din sko och så ska jag snart iväg och träna. Dock inte i mina nya skor då de är 10 cm klack på dem. Men i alla fall. Bilder på skorna kommer väl upp ikväll, men om ni vill se en lite mindre bra bild på skorna så finns dem i kollaget lite längre ner med halloween outfiten =) De är mycket mycket snyggare i verkligheten.

Nej, nu ska jag strax börja göra mig klar inför träningen, har inte tränat på år och dar känns det som, hade ju en "vit" vecka från träningen under höstlovet då jag var i göteborg, så det känns härligt att vara tillbaka, idag ska det tas i riktigt ordentligt på aerobicsen! Det ska bli riktigt skönt! =D
2008-11-04 @ 17:42:50 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0