Göteborg! =D

Jag är nu i Göteborg och har varit här ett bra tag, kom till Kungälv vid tolv i dag, hur trött som helst, satt vid Internet ett tag och sedan somnade jag. Annika och Håkan kom med kina mat till oss, och det var väldigt gott =D

Just nu sitter jag ny duschad och har hoppat in i myskläder. Hade glömt mjukis byxor så lånar ett par av Daniel, de är ett par väldigt stora byxor men men, mjukisar är mjukisar. Sitter i vardagsrummet nu i deras nya soffa, hur mysig som helst!  Kollar på lyxfällan, något jag kommer ha nytta av när vi ska till presentproffsen på måndag kväll då de har två års jubileum, kommer handla järnet har jag en känsla av, de har riktigt mycket snygga saker till hemmet. Nej, nu ska jag fortsätta och kolla äta mina chips =)
2008-10-25 @ 19:13:55 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Tro för all del inte att jag är avundsjuk på att du får komma hem och inte jag :(

2008-10-26 @ 10:30:51
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0