Helgen

Nu har jag snart suttit här i 45 minuter och skrivit på min läxa i fotografisk bild A om upphovsrätten, mycket tråkigt men en viktig lag faktist! =)

Helgen gick snabbt förbi, i fredags fick jag stor främmande från Kajsa som hälsade på mot kvällen, vi dansade kycklingdansen och lite sånt. Mycket trevligt.

Igår vare IKEA och utgång som stog i filofixen och så blev det, ca 4 timmar på IKEA var jag och pappa men vi kom hem med en bokhylla och lite annat tjafs, dock blev det ingen skål, men det får bli en annan gång, vi kommer nog åka tillbaka inom kort och handla mera.
Sen runt halv sju stack jag och Kajsa hem till madde för lite förfest och så, runt 21 åkte vi in mot stan med där sög det ju, jag och Kajsa var inne en snabbis på Toxic men det var dött och dålig musik på dansgolvet, så vi åkte tillbaka till märsta och gick på KC istället, mycket trevligt och bättre musik på dansgolvet. Men jag är ändå nöjd med kvällen, jag fick min cosmopolitan och ett bra dansgolv, så kvällen var lyckad. Framför allt när jag var med bästa vännen (L)
2008-10-05 @ 17:50:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det skulle vart en stor katastrof om jag inte vart med dig! :D <3

2008-10-05 @ 18:50:44
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com
Postat av: Malin

Svar; Haha, ja. Bebisen är stor och tjock nu, och innan jag vet ordet av det, kommer den ligga utanför magen :o

2008-10-05 @ 20:38:41
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0