Yrkesmässa

Idag gick jag redan vid två från praktiken, skulle nämligen iväg på yrkesmässa med skolan, först så var det riktigt tråkigt då vi fick sitta på en föreläsning i en timma om hur vi ska tänka för att kunna komma långt i framtiden när det gäller jobb och sånt. Efter det skulle gå till ett annat rum där det var 100 olika yrkes representanter, till en början var det riktigt tråkigt, men efter en halv minut så kom Sandra fram till mig och sa att det fanns en "fetting" kamera lite längre bort så sken jag upp, och ja där satt det en fotograf. Jag fick en hel del tips av honom och jag tyckte det var jätte roligt, och hade tagit en hel del fina bilder också, många på söta små barn. Han tipsade om en foto tidning som man kan skicka in bilder till så kan man få dem kritiserade, och det var alltså ungdomar som var på väg in i fotograferingen som fick skicka in, ska nog ta och kolla in den tidningen sen.. Synd att jag inte kommer ihåg hans namn bara...
2008-10-23 @ 19:23:55 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0