Börja träna?

Idag ska jag iväg och provträna på Sats med Madde, hon har medlems kort där, men hade fått tag i någon lapp på sin praktik så jag kunde testa en gång, så det ska vi göra idag, 19.30 tror jag aerobicsen började, eller om det var 18,30. Hur som helst så har de erbjudande nu att det kostar 355 kr per månad och man slipper start avgiften, frågan är ju om det är värt det, kanske ska fråga dem där nere om man har någon bindningstid eller nått, det jobbiga blir ju när jag måste ha pengar till göteborg när jag åker ner dit.. Så det suger ju, men vi får helt enkelt se =) Ska bli skoj att träna idag i alla fall =)
2008-09-09 @ 16:40:05 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0