Glest med bilder

Som ni själva har märkt blir det bara dåligare och dåligare med bilder, detta beror på att skolan har börjat och jag har inte alls lika mycket tid att hålla på med min stora intersse, vilket faktist är synd, men det är faktist så att skolan går före, och nu när jag skaffat mig träningskort på SATS också så går mycke tid åt det. Men jag ska försöka komma ut i helgen och ta några nya bilder.

Just nu är jag trött och kom för inte alls länge sedan hem från träning på SATS uppe på Arlanda. Är sjukt trött som sagt, så det känns nästan som om jag ska borsta tänderna och släcka ner och läsa ut min bok som jag faktist bara ha ca 30 sidor kvar i.. Sen blir det på nästa på direkten =)
2008-09-12 @ 23:12:20 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0