Hos mormor

Jag, Daniel och pappa var hos mormor idag för min bror var där och hälsa på. Jag tog med mig kameran eftersom det var en evighet sedan jag la ut några bilder här och kameran har inte använts till så mycket annat heller än att ta vanliga bilder på andra saker än naturen...Men idag tog jag 34 bilder i parken vid mormor. Men jag lyckades bara nli nöjd med två tre av dem.. Så det suger ju. Ska snart lägga upp en av de på bloggen så ni får se.

Förresten så tvingade jag Daniel äta massa köttbullar hos mormor idag. Mormor tyckte att han skulle äta upp dem så de tog slut, så jag öste på hans tallrik, och han åt också, men han blev väldigt mätt.
2008-09-28 @ 21:35:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0