Kommer han, eller inte?

Igår kväll eller ja, i natt så bestämde sig min pojkvän att han skulle lägga bud på ett tåg hit på tradera, han vann biljetten för typ 10 kr, men han var inte riktigt säker på om han skulle  åka hit eller inte. Jag som var tvungen att sova sa åt honom att smsa mig vid 5 idag bitti (tåget skulle gå sex i morse) då hans resa skulle börja, jag har fortfarande inte fått något sms och jag har smsat honom några gånger utan något svar. Ska jag ta detta som om han inte kommer? Eller djävlas han bara med mig när han vet att jag vill ha saker planerade och får panik om det inte blir som planerat?

Den största anledningen till att jag måste veta är att jag i så fall ska möta honom i Helenelund så han kan få mina nycklar så han kommer in, eftersom jag måste vara på praktiken kl 10.

Jag kan inte heller ringa honom då mina pengar tog slut på mobilen i förrgår.. Får väl tanka på den när jag drar mot praktiken eller nått...

Jag vill ju ha min älsk här =(





Update: Han låg och sov imorse, alltså kommer han inte.. =(
2008-09-11 @ 08:11:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilket dum torsk han är!!!!! Hade ju värdlens tillfälle att åka tidigt, och billigt. TORSKSKALLE!!!!/Kram till Desse

2008-09-11 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0