Ingen soppa och trerätters middag

På lördag åker pappa till min bror igen i Söderköping. Det betyder att jag är ensam hemma hela lördagen, men jag hatar att vara ensam, jag är sällskaps sjuk! Därför bestämmde jag mig för att bjuda in Madde,Sandra och Sara på middag, men tro mig, de är kräsna. Från Sara fick jag svaret "Ja visst, bara det inte blir soppa" Och Sandra kräver tre rätters.

Här har vi inte krav inte!
Men det blir säkert mysigt, det ryktas även om att det blir corner efter. Mys!
2009-04-21 @ 09:02:24 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag frågade om det inte blev skagentoast till förrätt, du sa 5 minuter senare "okej, det blir 3 rätters" så du får skylla dig själv :P

2009-04-21 @ 13:08:57
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Självklart ska vi till corner och snacka skit efter ;) haha

2009-04-25 @ 07:57:42
URL: http://madeleinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0