Italien

Min bästa vän Kajsa befinner sig just nu i Italien, hon har varit där sedan i torsdags och har tränings läger där nere just nu. Jag är grymt avundsjuk. Om det är något land jag vill åka till så är det just Italien, så åker hon dit utan mig. Känns elakt. Tänkte kolla på priser nyss, men då har fritidsresor stängt!? Jag trodde internet "butiker" alltid hade öppet, vad är det här?

Nej till Italien ska jag i alla fall någon gång i mitt liv. Daniel snackar om en bilresa ner, vilket skulle vara mysigt, men man skulle behöva en hel del pengar för det, för då är det ju så mycket annat man kan se på vägen ner...

Resan kommer väl inte bli av snart, men om jag fick drömma skulle jag få resan i student present.....
2009-04-14 @ 00:46:12 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0