Natt

Så där gott folk, nu är vi hemma igen, och ja, det blev O´lears, och det blev en pasta alfredo, men ingen god en kan jag säga. den var alldeles för stark, jag höll liksom på att brinna upp, men åt ändå bara för att, men sen när jag hittade ett hårstrå i min mat blev jag sur, så när den stackars tjejen kom och skulle ta våra tallrikar sa jag åt henne att maten inte alls smakade så bra som den brukade och förklarade varför. Snäll som hon var fick Daniel gratis kaffe och så drog hon av 15% på notan, mycket snällt...

Dagen var jätte mysig med en lång promenix mellan middagen och bion och sen en underbartbart bra bio...
Nej nu ska vi kolla Heroes och sen sova..
Hörs
2009-04-08 @ 00:46:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0