Tisdag

Jag börjar äntligen bli frisk, halsen känns knappt alls, men däremot är jag lite snorig. Men det går över snart. Skönt, då kan jag följa med ner till Skåne, hade jag varit sjuk och följt med ner hade det varit stor risk att jag smittat lilla Oliver, men nu behöver vi inte oroa oss för det och jag slipper åka hem tidigare.

Idag ska jag och Daniel in till Göteborg och gå på bio samt äta mumsig mat på O´learys. Vi har våra små smultron ställen som vi alltid besöker.Förut var det ware house, men när de la ner fick det bli O´learys, dock är det en stor prisskillnad, men det är det värt, äntligen min älskade Pasta alfredo med kyckling och vitlöks bröd....
Suck, nu vill inte Daniel äta där mera... Han vill hitta ett nytt ställe, men antagligen blir det som alla andra gånger, det blir O´learys i alla fall till slut...

Aja, ska väl försöka få in människan i duschen nu...
Hörs
2009-04-07 @ 13:51:09 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0