Arbetslös...

Jahapp, då har jag gjort min sista schema lagda tid på Hemtex, men min anställning går inte ut förrän nästa vecka, så riktigt arbetslös är jag inte än. Men snart så. Som tur är kommer jag bli inringd lite då och då, och så kommer jag antagligen få jobba i jul igen, vilket känns jätte skönt. Pratade med Chefen om det i torsdags och hon frågade om jag inte ville varai Göteborg då under jul eller hur jag skulle göra, men jag förklarade att jag tar jobbet i första hand, sen kan jag åka till Göteborg och senare. Precis som jag gjorde förra året, åkte ner den 27 december och hade julklapps utdelning då med Daniels Familj. Så jag hoppas att de hör av sig då i alla fall.
2009-08-09 @ 17:45:20 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0