Regn, regn, regn

Det har regnat sen jag vaknade imorse, vilket är rätt skönt för idag ska jag bara ha tvättstugan. Och så ska jag och Sara kanske färga håret på varandra, ska bli skönt att få bort utväxten med nya slingor hoppas det inte blir för ljust bara.

Imorgon ska jag gå ner och klippa mig, dock vet jag inte hur jag ska klippa. Jag vill i alla fall ha det uppklippt igen som jag inte har haft för ca ett år, det togs nämligen bort då jag klippte min "page" som jag hatade något otroligt och jag ångrar det sjukt mycket nu i efterhand, såg ju sjuk ut i det korta håret. Men sen vet jag inte om jag vill klippa lugg igen. Alla mina kompisar säger åt mig att göra det men Daniel kommer inte gilla det. Men självklart hänger det inte bara på Daniel om jag ska klippa eller inte. Om jag klipper lugg kommer jag ju inte kunna sätta upp den, utan ha den hängandes hela tiden... Hums har ju en dag till att tänka, men det är svårt....



Denna lugg vill jag ha tillbaka!
2009-08-26 @ 12:17:51 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0