Shopping!

Hur underbart är det inte att gå runt med massa påsar i handen, jag kom hem med massa påsar idag och jag känner mig sjukt nöjd =)


Alla mina fina påsar (förutom indiska påsen, köpte lite chai the, men hade redan packat upp det när jag tog bilden, underbart gott förresten)


På lindex köpte jag något så roligt som pads och två glittriga nagellack, ett rosa och ett silver


På Onoff köpte jag äntligen en epilator, svart var den också <3


På H&M hittade jag två linnen, det vita är lika dant som Kenza köpt


Köpte nya underkläder till Daniel på Kappahl, det behöver han faktiskt, stackarn går ju runt med hål i sina gamla.


 Passade även på nu när man fått lön att köpa mineral foundation och en conseler på Kicks


Och tror ni jag kunde hålla mig borta från att köpa nya böcker? Nej inte det inte, så fyra nya pocket böcker fick följa med ( de tre första böckerna i twilight serien samt en fortsättning på "en sorts kärlek")


Och ett par nya jeans från Gina blev det också...

Allt detta för ca 2000 kr, jag är supernöjd! =D


2009-08-25 @ 21:44:39 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det vita har jag också :) Köpte det innan Cypern, men sömmarna på ena sidan har redan gått sönder :(

2009-08-29 @ 07:39:54
URL: http://madeleinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0