Skor<3

Jag, Sara, Jimmy och Jocke var på bio igår och såg Sommaren med Göran, det var en rolig film och jag skrattade en hel del.
Men innan bion började hade vi en hel del tid att gå runt att titta. Jag och Sara blev glada över det, men inte killarna, de sprang iväg när vi gick i affärer. Inne på Bianco hittade vi ett par sjukt snygga pumps, men som vanligt också väldigt dyra, men Sara kom med förslaget att man kunde fixa ett par likadana själv. Kolla här på bilden


Det är ju bara att köpa ett per snygga billiga pumps, lite strass stenar och lim. Så är det klart, och man kommer nog betydligt billigare undan.. Super smart Sara!
2009-08-09 @ 18:58:53 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Ibland kan jag allt komma med bra idéer! ;)

2009-08-09 @ 21:05:48
URL: http://saramistander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0