...

Det är väl typiskt att allt elände inte slutar när nära och kära drabbas av cancer och skillsomässor.
Självklart ska de även hända något med min morfar som jag länge varit orolig för...
Han hade ramlar idag hemma, han började sluddra samt bete sig allmänt konsitg. Mormor ringde Jocke (mammas nya) på direkten och han kom dit och ringde ambulansen på direkten.
De hade kollat hans hjärta och så vidare och hans hjärta slår för fort och de ska göra en rejäl undersökning på sjukhuset när de kommer fram...

Han har länge varit dålig men har vägrat åka till sjukhus eller liknande för att undersökas. Hans förklaring har varit "Om jag åker till sjukhuset kommer jag aldrig hem igen"

Jag är hur rädd som helst just nu och vill inte förlora min morfar... Jag hoppas bara att allt går bra...


2009-12-07 @ 14:50:57 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas allt går bra, håller tummarna. Kramar

2009-12-07 @ 17:36:29
Postat av: Anonym

Är din mamma inte tillsammans med Conrads pappa längre? Din bror är ju bara för söt.

Å hoppas din morfar mår bättre snart. Kram Kram S

2009-12-08 @ 22:34:54
Postat av: Rasmus Orsén

Hej!



Vill du delta i min frågestund? Skriv en fråga i mitt inlägg till mig så blir du länkad från min blogg. Följ länken...



http://rollywood.blogg.se/2009/december/vaga-fraga.html

2009-12-09 @ 05:41:21
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Desse

Svar till S: Jo min mamma är fortfarande tillsammans med Conrads pappa, de har varit gifta i snart två år så =)

2009-12-09 @ 13:03:31
URL: http://des.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0